شرکت یگانه فناوران

ساخت وبلاگ

دزدگیر فروشگاهی چگونه کار می کند؟

از فروشگاه های مستقل گرفته تا زنجیرهای کوچک ، خرده فروشان به دلیل ناخوشایند بودن داده های اخیر، واقعیت های امنیتی را به خود مشغول کرده اند، و از این رو به سرقت رفتن اقلام در فروشگاه ها باعث به وجود آمدن دزدگیر فروشگاهی شده است. اما یک محیط کار و خرید ایمن، خرده فروشان را ملزم می کند تا از منظر مدیریت جامع ریسک، به امنیت و سرقت نزدیک شوند و این به معنای توانایی مقابله با طیف وسیعی از شرایط اضطراری است.

آگاهی و مدیریت دزدگیر فروشگاهی
دزدگیر فروشگاهی می تواند امنیت کسب و کار و محیط کار و محصولات شما را تضمین کند. دزدگیر فروشگاهی یک موتور هشدار خودکار است که ادغام ایمنی زندگی ، امنیت و کنترل های محیطی را در پی دارد و هشدارها را از این سیستم های مستقل به هشدارهای دقیق برای تحویل به نقاط انتهایی ارتباطات تعیین شده تبدیل می کند - دزدگیر فروشگاهی با توجه به آگاهی موقعیتی که ارائه می دهد ، می توان پاسخ مناسب را مطابق پروتکل های اعلام شده و اخطار از پیش تعریف شده آغاز کرد تا اطمینان حاصل شود که مدیران ، کارمندان و خریداران اطلاعات مورد نیاز خود را برای پاسخگویی دریافت می کنند. هشدارها دزدگیر فروشگاهی، می توانند از قبل برنامه ریزی شده باشند

سنسورهای دزدگیر فروشگاهی برای نظارت بر هر چیزی وجود دارند. هنگام یکپارچه سازی با دزدگیر فروشگاهی، نظارت بر محیط زیست برای سیستم های کلیدی بسیار افزایش یافته است.

برنامه های آگاهی موقعیتی برای محیط های خرده فروشی
نمونه هایی از چگونگی استفاده دزدگیر فروشگاهی در محیط های خرده فروشی ، مانند مراکز خرید ، رستوران ها و فروشگاههای موادغذایی می باشد.

دزدگیر فروشگاهی با جلوگیری از خروج اموال شما بدون اجازه شما می تواند مانع بسیار مناسبی برای دزدی و سارقان از محل کار شما باشد. همچنین دزدگیر فروشگاهی نه تنها می تواند مانع دزدی از فروشگاه شما شود، بلکه تجربه نشان داده است که سرقت از فروشگاه هایی که دارای دزدگیر فروشگاهی هستند در لیست سارقین نیست. که به جهت استفاده از دزدگیر فروشگاهی ، طیف وسیع و مختلفی از تجهیزات و ابزارهایی که به عنوان دزدگیر فروشگاهی ساخته شده اند عرضه می شوند.

در دزدگیر فروشگاهی هنگام خروجی فروشگاه وقتی
سنسور از ردیاب ها
دزدگیر فروشگاهی عبور می کند در صورت تلاش برای حذف زنگ بدون استفاده از ابزار مناسب ، زنگ هشدار روشن می شود.  بیشتر تگ ها دزدگیر فروشگاهی نیز می توانند برنامه ریزی شوند. سیستم
تشخیص معمولاً به نرم افزاری متصل می شود که حساسیت ، میزان و مدت زمان زنگ را
کنترل می کند

برچسب های امنیتی پلاستیکی یک تراشه شناسایی فرکانس رادیویی را مستقیماً روی یک مورد می چسباند. هنگامی که تراشه از سنسور تشخیص عبور می کند ، زنگ خطر ایجاد می شود تا کارمندان فروشگاه را به سرقت هشدار دهن    این برچسب ها به اشکال مختلفی مانند گیتور ، پوسته صدف و توپ
گلف در دسترس هستن
.
در این سبک ها ، دو طرف برچسب با یکدیگر در هم تنیده اند تا حذف
سارقان دشوار باشد
.

 

شرکت یگانه فناوران...
ما را در سایت شرکت یگانه فناوران دنبال می کنید

برچسب : دزدگیر فروشگاهی چگونه کار می کند؟, نویسنده : Yegane yeganefanavaran بازدید : 189 تاريخ : يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 3:43

چگونه تگ لباس کار می کند

هنگامی که صحبت از مبارزه با دزدی در مغازه ها می شود ، برچسب های امنیتی و تگ لباس یکی از موثرترین استراتژی های بکار رفته توسط خرده فروشان در سراسر جهان هستند که برچسب های امنیتی بیشتر به عنوان تک لباس شناخته شده اند.

همچنین به عنوان نظارت بر مقاله الکترونیکی (EAS) شناخته می شود ، براساس جدیدترین فشار سنج سرقت جهانی خرده فروشی ، 73 درصد خرده فروشان در سراسر جهان و 69 درصد خرده فروشان در ایالات متحده از تگ لباس استفاده می کنند. تگ لباس با استفاده مؤثر ، می تواند 60 تا 80 درصد تخمین زده شود تا دزدی در مغازه فروشی را کاهش دهد.

تگ لباس دقیقا چگونه کار می کند ، و چه چیزی را باید بدانید؟

تگ لباس شامل یک سری عناصر اساسی است که همگی برای نظارت و محافظت از سهام در یک فروشگاه کار می کنند.

انواع سیستم

دو نوع سیستم تگ لباس به طور گسترده استفاده می شود - فرکانس رادیویی (RF) و Acousto Magnetic (AM). تفاوت اصلی بین آنها ، فرکانس عملکرد آنها است که در هرتس اندازه گیری می شود.

سیستم های AM (Acousto Magnetic) با سرعت 58 کیلوهرتز کار می کنند ، این بدان معناست که سیگنال در پالس ها فرستاده می شود یا بین 50 تا 90 بار در ثانیه منفجر می شود در حالی که (RF) رادیو فرکانس در رفت و برگشت 8.2 مگاهرتز کار می کند.

تگ لباس

تگ لباس یا برچسب های امنینی معمولاً برای محافظت از مواردی مانند لباس ، لوازم جانبی ، مشروبات الکلی و حتی عینک مورد استفاده قرار می گیرند ، تگ لباس شامل یک محفظه سخت و بیرونی با فرستنده داخلی است. این فرستنده در تماس مداوم با آنتن است که از ورودی فروشگاه محافظت می کند.

تگ لباس برای سیستم های امنیتی RF یا AM مناسب هستند.

در مورد لباس و وسایل نرم ، تگ لباس با استفاده از پین روی یک آیتم چسبانده می شود ، که از پارچه محصول عبور می کند. سپس این پین به تگ لباس قفل می شود.

دو نوع معمول مکانیزم قفل وجود دارد که در تگ لباس استفاده می شود - قفل مکانیکی و قفل مغناطیسی.

تگ لباس باید دارای یک سر به اندازه کافی بزرگ باشد تا اطمینان حاصل شود که نمی توان از طریق پارچه کالای موردنظر خود عبور کند و طیف وسیعی از اندازه های سنجاقک موجود است.

تگ لباس نیز در اشکال مختلفی در دسترس هستند ، که همچنین اثرگذاری در حذف غیرقانونی یک برچسب می تواند داشته باشد.

این اشکال شامل برچسب های گرد ، مربع و مداد است. برچسب های گرد (یا برچسب هایی با سبک) با یک سنجاقک که به اندازه تگ مطابقت دارد یکی از دشوارترین برچسب ها برای حذف مغازه دار ها محسوب می شوند. باز کردن آنها دشوارتر است.

در همین حال ، برچسب های سخت تگ لباس را می توان به مواردی مانند کیف دستی و کفش و پوشاک با استفاده از توری استیل تقویت کرد ، و بطری ها و عینک را می توان با استفاده از برچسب های سخت طراحی شده از هدف ، که روی محصول گیره می شوند ، ایمن کرد.

شرکت یگانه فناوران...
ما را در سایت شرکت یگانه فناوران دنبال می کنید

برچسب : تگ لباس, چگونه تگ لباس کار می کند , نویسنده : Yegane yeganefanavaran بازدید : 199 تاريخ : شنبه 30 شهريور 1398 ساعت: 20:02